تازہ ترین
آئی ایم ایف نے پاکستانی معیشت کیلئے بڑے خطرات کی نشاندہی کردیخیرپور میں لاکھوں روپے راشن کے 4 ٹرک لوٹ لیے گئےصوابی بڑی تباہی سے بچ گیا، 4 دہشتگرد گرفتارعمران خان کا جیل بھرو تحریک کا اعلاندوران حراست جگائے رکھا گیا، شیخ رشیدآئی ایم ایف ڈیل: سگریٹس، کولڈڈرنکس اور جہازوں کے ٹکٹس مہنگے ہونے کا امکانفواد چوہدری گرفتاری کے وقت نشے کی حالت میں تھے، میڈیکل رپورٹایم کیو ایم نےضمنی الیکشن کیلئے27 نام شارٹ لسٹ کرلیےپاکستان میں بندش پر وکی پیڈیا کا بیان سامنے آگیاکراچی میں فرسٹ انٹرنیشنل ٹیچرز ایجوکیشن کانفرس کا انعقادشیخ رشید نے اپنی کراچی منتقلی روکنے کیلئے ہائیکورٹ سے رجوع کرلیاپنجاب اور خیبرپختونخوا میں تمام بلدیاتی نمائندے معطلشاہ محمود کا آل پارٹیز کانفرنس میں شرکت سے متعلق حکومت کو مشورہنواب شاہ: بیٹوں نے باپ پر پیٹرول چھڑک کر آگ لگا دیگھی، دالیں، انڈے، لہسن، چاول، چینی، مرغی اور پیٹرول سمیت 32 اشیا مہنگی ہو گئیںنیپالی بزنس کونسل کی جانب سے دبئی میں نیٹ ورکنگ عشائیہ کا اہتمامدانش پرائمیر کرکٹ لیگ سیزن ون کا سہرا سیگماء ایسوسیٹ نے اپنے سر سجا لیا۔پشاور دھماکہ: حملہ آور کا جوتا اور ہیلمٹ بھی مل گیاجامعہ کراچی: انجمن اساتذہ کا تدریسی امور کے بایئکاٹ کا اعلانفیس بک کو روزانہ کتنے افراد استعمال کرتے ہیں؟

ٹی ٹین سپورٹس مینجمنٹ نے کرپشن رپورٹ کی تردید کر دی۔

ابوظہبی (رپورٹ: اعجاز کھوکھر) ٹی ٹین اسپورٹس مینجمنٹ نے کسی بھی قسم کے بدعنوانی کے طریقوں اور غیر قانونی سرگرمیوں کی خبروں کی تردید کی ہے اور کہا ہے کہ یہ مقابلہ غیر قانونی طریقوں کی بین الاقوامی کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کی تحقیقات کے تحت ہے۔
ڈیلی میل نے 7 جنوری کو اطلاع دی کہ آئی سی سی کے انسداد بدعنوانی یونٹ (اے سی یو) کو ابوظہبی ٹی 10 کے حالیہ ایڈیشن میں بدعنوانی کے حوالے سے متعدد رپورٹس موصول ہوئی ہیں جو 23 نومبر سے 4 دسمبر 2021 تک ہوا تھا۔
ٹی ٹین اسپورٹس مینجمنٹ نے ایک بیان میں ان الزامات کی تردید کی ہے۔ انہوں نے کہا، “ایک ذمہ دار ایونٹ کے مالک کے طور پر، ہم ایک اعلیٰ معیار کے بین الاقوامی اسٹیڈیم میں ٹورنامنٹ کی میزبانی کرتے ہیں۔ ہم دنیا کے کچھ بہترین کھلاڑیوں کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں، جبکہ مقامی ٹیلنٹ کو بھی فروغ دیتے ہیں اور بین الاقوامی سطح پر آئی سی سی اور اے سی سی کے میچ آفیشلز اور ریفریز کو ملازمت دیتے ہیں۔”
“ہم بدعنوانی کے کسی بھی الزامات کے انتظام اور تحقیقات کے لیے آئی سی سی سے معاہدہ کرتے ہیں، جو پھر ان کے دائرہ کار میں آتے ہیں۔
ہمیں کسی بھی انسداد بدعنوانی کے معاملے پر مطلع نہیں کیا گیا ہے اور ہم آئی سی سی کی قیادت کرتے رہیں گے۔” انہوں نے مزید کہا۔
2022 کا سیزن ابوظہبی T10 کا چھٹا ایڈیشن تھا۔ لیگ میں دنیا بھر کے بہترین کھلاڑیوں میں سے کچھ کی شرکت دیکھی گئی۔ شکیب الحسن، آندرے رسل، معین علی، ڈوین براوو، کیرون پولارڈ، سکندر رضا اور ونیندو ہسا رنگا کے نام قابل ذکر ہیں۔

About قومی مقاصد نیوز

تبصرہ کریں

آپ کی ایمیل یا ویبشایع نہیں کی جائے گی. لازمی پر کریں *

*

Translate »