تازہ ترین
سابق وزیر اعظم عمران خان کی حمایت میں ملک گیر مظاہروں کے بعد بیرون ملک بھی مظاہروں کا سلسلہ جاریعمران کے فونز چوری ہونے کا معاملہ، سی سی ٹی وی فوٹیجز میں گمشدگی کے شواہد نہ مل سکےحکومت کا چیئرمین نیب کو ہٹانے کا فیصلہکراچی دھماکا: وزیراعظم کا وزیراعلیٰ کو فون، ہر ممکن تعاون کی پیشکشملک میں ڈالر 196 روپے کا ہوگیاآرٹیکل 63 اے کی تشریح کیلئے صدارتی ریفرنس پر سماعت مکمل، فیصلہ آج سنایا جائیگاخشک سالی میں گھرے چولستان کے باسی قطرہ قطرہ پانی کو ترس گئےکراچی کے علاقے کھارادر میں دھماکا،خاتون جاں بحق، 12 افراد زخمیکراچی کے علاقے کھارادر میں دھماکے کی اطلاعپانی کی قلت، دریائے سندھ بعض مقامات پر صحرا بن گیاسیسی میں کام کرنے والے نجی سیکورٹی گارڈز کی کم سے کم اجرت 25 ہزار کردی گئی: سعید غنیروپے کے مقابلے میں ڈالر کی اونچی اڑان جاری، آج کتنا مہنگا ہوا؟شیخ محمد بن زید سے شارجہ کے المرشدی قبیلے کے سربراہ قاسم المرشدی کی تعزیتعمران خان کے جان کے خطرے سے متعلق بیان پر جوڈیشل کمیشن بنانے کی پیشکشعمران خان کی سیکیورٹی کیلئے پولیس، ایف سی کی بھاری نفری تعیناتادارہ مداخلت کرے، ٹیکنوکریٹ حکومت لائے اور ستمبر میں الیکشن کرائے: شیخ رشیدسلیکٹڈ وزیر اعظم سے نجات بیرونی سازش نہیں ، جمہوری عمل تھا، بلاولوزیراعظم شہباز شریف کی شیخ خلیفہ کی وفات پر یو اے ای کے صدر شیخ محمد بن زید النہیان سے تعزیتنئی حکومت کے دعووں کے برعکس آٹا،گھی،گوشت اوردالیں سمیت بڑہتی ہوئی مہنگائی باعث تشویش ہے: محمد حسین محنتیحکومت کا پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتیں برقرار رکھنے کا اعلان

بڑے پیٹ والے لوگوں میں دل کی بیماری کے زیادہ امکانات

یہ بات معلوم ہے کہ آپ کا پیٹ جتنا کم ہوگا اتنی زیادہ لمبی زندگی ہوگی، کیونکہ موٹاپا بیماریوں کو اورخاص کر دل کی بیماری کو دعوت دیتا ہے۔ مرد اور عورت دونوں اس کا شکار ہوتے ہیں۔ زیادہ وزن یا موٹا ہوناپُرخطر اور اچھی صحت کی راہ میں رکاوٹ ہے۔

برطانوی آن لائن اخبار دی میل نے امریکی محقیقین کے حوالے سے بتایا ہے کہ نئی تحقیق میں یہ بات سامنےآئی ہے کہ موٹے پیٹ والے لوگوں میں دل کی بیماری کے امکانات زیادہ ہوتے ہیں۔

امریکہ کےقومی صحت کے انسٹی ٹیوٹ آف نیشنل ہارٹ اور پھیپھڑوں اور بلڈ انسٹی ٹیوٹ کے محققین نےبتایا ہے کہ موٹاپا اور خاص طور پر بڑے پیٹ کے حامل لوگوں کے جسم کے وسطی حصے کے آس پاس زیادہچربی ہونے سے ان کو دل کی بیماری کا خطرہ بڑھ جاتا ہے، چاہے وہ صحت مند وزن کی حد کے اندر ہیہوں۔

امریکی محقیقین نے امید ظاہر کی ہے ڈاکٹرز جب امراض قلب کے مریضوں کے خطرے کا اندازہ لگائیں گےوہ پیٹ کی چربی اور بی ایم آئی کی پیمائش کرنے پر زیادہ توجہ دیں گے۔

اس تحقیق کے ایک محقق  ڈاکٹر ٹفنی پاول وائلڈی نے کہا ہے یہ سائنسی تحقیق دل اور موٹاپا کے علاج کےمابین تعلق کے بارے میں معلومات فراہم کرتا ہے، کیونکہ موٹاپا کی وبا دل کی بیماری کے عالمی بوجھ اورمتعدد دائمی صحت کے مسائل پیدا کرنے میں اہم کردار ادا کرتی ہے جو دل کی بیماریوں کو بھی متاثر کرتیہے

ان کا مزید کہنا تھا کہ مطالعے میں پیٹ کی چربی اور قلبی عوامل کے مابین تعلق کی جانچ پڑتال کی گئی ہےاور اس بات کی تصدیق ہوئی ہے کہ پیٹ کی چربی عمومی صحت کے لیے ایک واضح خطرہ ہے۔

تحقیق میں اس بات کا بھی پتہ چلا ہے کہ بڑے پیٹ کا وزن آپ کو دل کی بیماری کے زیادہ خطرہ میں ڈالسکتا ہے، جس میں دل کا دورہ پڑنے اور فالج بھی شامل ہے۔

محقیقین کا کہنا ہے کہ جسم کے دوسرے حصے سے چربی کم کیے بغیر پیٹ کی چربی کو کم کرنے کا بہترینطریقہ ہفتے میں 150 منٹ کی جسمانی سرگرمی جاری رکھنا ہے۔

About قومی مقاصد نیوز

تبصرہ کریں

آپ کی ایمیل یا ویبشایع نہیں کی جائے گی. لازمی پر کریں *

*

Translate »