تازہ ترین
افسران کے تبادلے کا معاملہ، وزیراعلیٰ سندھ کی افسران کو چارج نہ چھوڑنے کی ہدایتعمران خان کی حکومت گرانے کیلیے تمام آئینی وقانونی راستے اختیار کرینگے، پیپلز پارٹیطالبان نے بدھا مجسموں کی جگہ اور قدیم یادگاروں کو سیاحت کیلئے کھول دیاروپے کی قدر میں زبردست کمی کے باوجود درآمدات بڑھ رہی ہیں، میاں زاہد حسینعاصمہ جہانگیر فاؤنڈیشن نے نوازشریف کی تقریر پرحکومتی تنقید مسترد کردیائیرپورٹ پر مسافر کے بیگ سے کروڑوں روپے کی ہیروئن برآمدکراچی سمیت سندھ میں سی این جی اسٹیشنز کو ڈھائی ماہ کیلئے کی فراہمی بندججز کے سیمینار میں چیف گیسٹ اسے بلایا گیا جسے سپریم کورٹ نے سزا دی: وزیراعظمیو اے ای میں پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی کردی گئیآڈیو لیک: فرض کریں ٹیپ درست ہے تو اصل کلپ کس کے پاس ہے؟جسٹس اطہر من اللہ’کورونا کے نئے ویرینٹ کا علم نہیں، تعلیمی سرگرمیاں جاری رکھنا چاہتے ہیں‘عمران خان کو نوجوان اقتدار میں لائے تھے وہی بھگائیں گے، سراج الحقاومی کرون سے متاثرہ مریضوں میں معمولی علامات ہیں، جنوبی افریقا میڈیکل ایسوسی ایشنمال و دولت نہیں بلکہ تعلیم سب سے بڑی نعمت ہے، محمد حسین محنتیحکومت نے آئی ایم ایف شرائط کے تحت منی بجٹ لانے کا فیصلہ کرلیااین اے 133 ضمنی الیکشن: ووٹرز سے قرآن پر حلف لیکر ووٹ خریدنے کے الزاماتگرین لائن منصوبہ کب آپریشنل ہو گا؟ اسد عمر نے کراچی والوں کو خوشخبری سنا دیمال دولت نہیں انسان کے اندر غیرت ضروری ہے، وزیراعظماومی کرون وائرس کا خدشہ: سندھ میں بوسٹر ڈوز لازمی قرار‘نسلہ ٹاور کے این او سی کو نہیں مانا گیا تو کل نکاح نامے پر بھی سوال اٹھ جائیگا’

لوگوں کی زندگیوں کو بند کرکے ملک آگے نہیں چل سکتا: سد عمر

نیشنل کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر (این سی او سی) کے سربراہ و وفاقی وزیر برائے منصوبہ بندی اسد عمر نے کہا ہے کہ  ملک میں وبا پھیل رہی ہے اور اموات میں اضافہ بھی ہوا ہے لیکن  لوگوں کی زندگیوں کو بند کرکے ملک آگے نہیں چل سکتا۔

سد عمر کا کہنا تھا کہ ملک میں وبا پھیل رہی ہے اور اموات میں اضافہ بھی ہوا ہے لیکن وبا پھیلنے اور اموات کی شرح ہمارے اندازوں سےکم ہے۔

انہوں نے کہا کہ لوگوں کی زندگیوں کو بند کرکے ملک آگے نہیں چل سکتا۔

ان کا کہنا ہے کہ رمضان کے وسط میں عوام نے بڑے ڈسپلن کا مظاہرہ کیا تھا لیکن آخری عشرے اور عید پر ضابطہ کار کی خلاف ورزی نظر آئی، بہت سے علاقوں میں لوگوں نے ضاطبہ کار پر عمل کیا اور بعض علاقوں میں نہیں کیا گیا۔

سندھ کے حوالے سے اسد عمر کا کہنا تھا کہ سندھ حکومت علاقوں کی بنیاد پر لاک ڈاؤن نہیں کرتی بلکہ اُن کی حکمت عملی ہےکہ جس گھر میں کورونا مریض ہو، اسے لاک ڈاؤن کردیا جائے۔

انہوں نے مزید کہا کہ این سی سی میں تجویزدیں گے کہ ضابطہ کار پر عمل نہیں ہورہا تو کوئی پالیسی بنائی جائے، ہرڈ امیو نٹی کوئی حکمت عملی نہیں ہے اور نہ ہی ہرڈ امیونٹی کوئی ملک فالو کررہاہے، ضابطہ کار عوام کی فلاح کیلئے بنائی گئی ہیں۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ کورونا کیسز بڑھنےاور اموات ظاہر کرنے پر عالمی ادارہ صحت کوئی پیسے نہیں دیتا، یہ سب افواہیں ہیں۔

چینی کمیشن کی رپورٹ سے متعلق اسد عمر کا کہنا ہے کہ مارکیٹ میں غلط افواہیں پھیلا کر چینی کی قیمتیں بڑھائی گئیں، 2018-19کا سیزن ختم ہونے تک وافر مقدار میں چینی موجود تھی۔

خیال رہے کہ ملک میں کورونا وائرس تیزی سے پھیل رہا ہے اور اب تک 1519 افراد جاں بحق ہوچکے ہیں جبکہ متاثرہ مریضوں کی تعداد بھی 70ہزار سے تجاوز کرچکی ہے۔

ملک میں لاک ڈاؤن میں مزید نرمی یا سختی کا فیصلہ پیر کو قومی رابطہ کمیٹی کے اجلاس میں ہوگا۔

About قومی مقاصد نیوز

تبصرہ کریں

آپ کی ایمیل یا ویبشایع نہیں کی جائے گی. لازمی پر کریں *

*

Translate »