تازہ ترین
این اے 133 ضمنی انتخاب، پی پی کو 2018 کے مقابلے میں 26ہزار728 ووٹ زیادہ ملےبھارتی ریاست ناگالینڈ میں سکیورٹی فورسز نے فائرنگ کر کے 13مزدور مار ڈالےآئی ایم ایف کی نئی شرائط ملکی اداروں کو گروے رکھنے کے مترادف ہے، محمد حسین محنتیوہاڑی واقعہ، عثمان بزدار کی قائداعظم کے مجسمے پر فوری طورپر عینک لگانے کی ہدایتمنی لانڈرنگ کیس: جیکولین فرنینڈس کو بھارت سے باہر جانے سے روک دیا گیاگوادر کوقومی اور بین الاقوامی مافیاز کے رحم وکرم پر نہیں چھوڑیں گے، سراج الحقوزیراعظم کا پریانتھا کمارا کو بچانےکی کوشش کرنیوالے شخص کیلئے تمغہ شجاعت کا اعلانپریمئیر لیگ کرکٹ ٹورنامنٹ میں ملک بھر سے 12 ٹیموں کے 200 پلئرز نے حصہ لیاتیز رفتارگاڑی نے 4 بچوں کوکچل دیا، ایک بچہ جاں بحقاسسٹنٹ کمشنر کو فائرنگ کرکے قتل کردیا گیادنیا کی معمر ترین ٹیسٹ کرکٹر ایلین ایش110سال کی عمر میں انتقال کر گئیں’وزیراعظم 10 دسمبر کو کراچی کے پہلے جدید ترین ٹرانسپورٹ سسٹم کا افتتاح کریں گے‘ٹائر پھٹنے پر مسافروں کا طیارے کو دھکا لگانے کا انوکھا واقعہپاکستان سمیت دنیا بھر میں آج سندھی ثقافتی دن منایا جارہاہےلڑکی سے زیادتی کے الزام میں گرفتار سینئر سول جج ضمانت پر رہاسیالکوٹ واقعہ: گرفتار افراد میں سے 13 اہم ملزمان کی شناخت، تصاویر جاریملک میں قرآن و سنت جمہوریت و آئین کی بالادستی کیلئے اچھی قیادت کو آگے لانا ہوگا۔ لیاقت بلوچلاقانونیت اور کرپشن نے ملک کو کھوکھلا کر دیا، سراج الحقایک شخص مشتعل ہجوم سے پریانتھا کمارا کو بچانےکی تن تنہا کوشش کرتا رہاملک میں سونا 600 روپےفی تولہ سستا ہوگیا

واٹس ایپ گروپ ویڈیو کالز میں لوگوں کی تعداد بڑاھنے کا فیچر

دنیا بھر میں نئے نوول کورونا وائرس کی وبا کے نتیجے میں اربوں افراد گھروں تک محدود ہیں، جس کے نتیجے میں گروپ ویڈیو کالز کی شرح میں بہت زیادہ اضافہ ہوا ہے۔
مختلف ایپس جیسے گوگل ڈو، زوم اور اسکائپ نے اس موقع سے فائدہ اٹھایا ہے بلکہ گوگل ڈو کی جانب سے کسی ویڈیو کال میں لوگوں کی تعداد کو 50 فیصد بڑھا دیا گیا ہے۔
اب ایسا لگتا ہے کہ فیس بک کی زیرملکیت میسجنگ اپلیکشن واٹس ایپ ان سب کو ٹکر دینے کے لیے تیار ہے۔
واٹس ایپ میں بہت جلد گروپ ویڈیو کال میں شامل افراد کی تعداد میں اضافہ کیا جارہا ہے جو اس وقت زیادہ سے زیادہ 4 ہوتی ہے۔
واٹس ایپ کی اپ ڈیٹس پر نظر رکھنے والی ویب سائٹ WABetaInfo کے مطابق نئے بیٹا وروژن میں موجود کوڈ سے معلوم ہوا ہے کہ میسجنگ اپلیکشن میں گروپ آڈیو اور ویڈیو کال میں شریک افراد کی تعداد کو بڑھایا جارہا ہے۔
جیسا اوپر درج کیا جاچکا ہے کہ اس وقت 4 سے زیادہ افراد گروپ ویڈیو یا آڈیو کال کا حصہ نہیں بن سکتے جو کہ دیگر ایپس کے مقابلے میں کافی کم تعداد ہے۔
کورونا وائرس کی وبا کے نتیجے میں پیاروں سے رابطے کے لیے میسجنگ ایپس کے استعمال کی شرح میں نمایاں اضافہ ہوا ہے۔
ابھی یہ واضح نہیں کہ یہ فیچر کب تک عام صارفین کے لیے دستیاب ہوگا اور کتنے افراد ایک گروپ ویڈیو کال کا حصہ بن سکیں گے۔
تاہم بہت جلد اسے متعارف کرائے جانے کا امکان ہے جبکہ واٹس ایپ کی جانب سے ایپ میں نئے کال ہیڈر پر بھی کام ہورہا ہے جو اینڈرائیڈ بیٹا ورژن میں سامنے بھی آچکا ہے۔
اس ہیڈر میں صارف کو آگاہ کیا جائے گا کہ ان کی کالز اینڈ ٹو اینڈ انکرپٹڈ ہے۔
اس سے قبل رواں ماہ کے شروع میں واٹس ایپ میں بہت زیادہ فارورڈ ہونے والے پیغامات کے حوالے سے پابندی کو مزید سخت کیا گیا تھا تاکہ کورونا وائرس کی وبا کے حوالے سے پھیلنے والی غلط فہمیوں کی روک تھام کی جاسکے۔
کمپنی کی جانب سے اعلان کیا گیا تھا کہ اگر کسی صارف کو بہت زیادہ فارورڈ ہونے والا میسج، یعنی ایسا میسج جو 5 بار سے زیادہ فارورڈ ہوچکا ہو، تو اس نئی پابندی کے تحت صارف اسے آگے مزید 5 چیٹس کی بجائے صرف ایک چیٹ کو فارورڈ کرسکے گا۔
اس پابندی سے پیغامات کو بڑے پیمانے پر پھیلنے سے مکمل روکنا تو ممکن نہیں ہوگا، مگر یہ ایک اہم تبدیلی ضرور ہے جو اس ایپ کے استعمال کا تجربہ بدل دے گی، کیونکہ بیشتر افراد موصول ہونے والے پیغامات کو ہی زیادہ تر آگے فارورڈ کرنے کے عادی ہوتے ہیں اور اس کا اطلاق آج سے دنیا بھر میں ہورہا ہے۔
کمپنی کو توقع ہے کہ اس تبدیلی سے کسی وائرل مگر غلط معلومات پر مبنی پیغام کے پھیلائو کو سست کرنے میں مدد مل سکے گی، جیسے برطانیہ میں یہ افواہ پھیل گئی تھی کہ 5 جی کورونا وائرس کا باعث بن رہی ہے اور متعدد موبائل فون ٹاورز کو لوگوں نے جلادیا۔

About قومی مقاصد نیوز

تبصرہ کریں

آپ کی ایمیل یا ویبشایع نہیں کی جائے گی. لازمی پر کریں *

*

Translate »