تازہ ترین
سعید غنی کی ہتک عزت کی درخواست پر پی ٹی آئی رہنما حلیم عادل پر فرد جرم عائدراولپنڈی میں شادی ہال کی لفٹ گرگئی، ایک شخص جاں بحق، متعدد زخمیسانحہ مری انتظامیہ کی غفلت سے پیش آیا، انکوائری کمیٹی کی رپورٹصدرمملکت نے ایف بی آر کی انتظامی ناانصافی پر بزرگ شہری سے معذرت کرلیجھوٹ اور غلط بیانی وفاقی وزراء کا وطیرہ بن چکا ہے، امتیاز شیخشریف فیملی حکومت سے چار لوگوں کیلئے ڈیل مانگ رہی ہے، شہباز گل کا دعویٰشہزادہ ہیری نے گارڈز واپس لینے کیلئے برطانوی حکومت کیخلاف مقدمے کی دھمکی دیدیانسٹا گرام اب ٹک ٹاک کو اپنے پلیٹ فارم پر شامل کرنے کو تیارمیں عمران نیازی کو رات کو ڈراؤنے خواب کی طرح آتا ہوں: شہباز شریففیکٹری میں زہریلی گیس پھیلنے سے چینی شہری ہلاک، 2 متاثردنیا بھر میں اومی کرون سونامی کی طرح پھیلنے لگالی مارکیٹ کی عمارت سے اینٹی ائیرکرافٹ گن سمیت نیٹو کا جدید اسلحہ برآمد’اب بل نہیں سندھ واپس لیں گے‘، بلدیاتی قانون کیخلاف پی ٹی آئی، MQM اور GDA کا مظاہرہطالبان نے افغان اثاثوں کی بحالی کا مطالبہ کر دیاکورونا: این سی او سی نے پابندیوں کا نفاذ شروع کردیاعلی زیدی پی ٹی آئی کے سیکریٹری اطلاعات احمد جواد کے انکشافات پر صفائی دیں، سعید غنیایس بی سی کے سرٹیفکیٹ کےبغیر نئی عمارات کو یوٹیلیٹی کنکشنز نہ دینے کا حکمکیا منال نے احسن کی دولت کی وجہ سے ان سے شادی کی ہے؟کورونا کیسز: سندھ حکومت کا اسکول کھلے رکھنے کا فیصلہبپن راوت کا ہیلی کاپٹرگرنے کی ابتدائی تحقیقاتی رپورٹ سامنے آگئی، وجہ کیا تھی؟

جانیے! 3 کھجوریں کھانے کے کتنے فوائد ہیں؟

اگر آپ میٹھا کھانے کے شوقین ہیں اور اس ڈر سے نہیں کھاتے کہ اس کے صحت پر اچھے اثرات مرتب نہیں ہوں گے تو آج ہم آپ کو اس مسئلے کا حل بتائیں گے۔

میٹھے کے شوقین افراد اگر اپنا یہ شوق پورا کرتے ہوئے صحت مند رہنا بھی چاہتے ہیں تو کھجور قدرت کی طرف سے دیا گیا ایک ایسا پھل ہے جو ذائقے اور لذت کے ساتھ ساتھ بے شمار فواد بھی اپنے اندر رکھتا ہے۔

کھجور کو غذائیت سے مالامال پھل سمجھا جاتا ہے، ماہرین خوراک کے مطابق اگر آپ روزانہ 3 کھجوریں اپنی خوراک میں شامل کرلیں تو اس کے صحت پر حیرت انگیز اثرات مرتب ہوتے ہیں۔

آنتوں کا کینسر:

کھجور خوراک میں شامل کرنے سے آپ کا نظام ہاضمہ بہترین ہوتا ہے جب کہ کھجور کا روزانہ استعمال آنتوں کے جراثیم کے خلاف بھی مزاحمت پیدا کرتی ہے۔

جب آپ کا نظام ہاضمہ بہتر ہوگا تو اس کا براہ راست تعلق آنتوں سے ہوتا ہے۔ کھجور کا روزانہ استعمال کرنے سے آپ آنتوں کے کینسر جیسی خطرناک بیماری سے بچ سکیں گے۔

ایک تحقیق کے مطابق جو لوگ کھجورکا استعمال روزانہ کرتے ہیں ان کی بڑی آنت کی صحت بہتر ہوتی ہے کیونکہ یہ اچھے بیکٹیریا کی افزائش میں اضافہ کرتی ہے جس سے بڑی آنت کے کینسر کے خلیوں کی نشوونما نہیں ہوتی۔

توانا اور پھرتیلا:

کھجور کے اندر قدرتی شکر، گلوکوز، فرکٹوز، اور سکروز پائے جاتے ہیں جو آپ کو توانائی پہنچانے کا کام کرتے ہیں۔

دوسری جانب کھجور میں دیگر غذائی اجزاء بھی پائے جاتے ہیں جس میں فائبر، پوٹاشیم، میگنیشیم، وٹامنز اور اینٹی آکسیڈینٹ شامل ہیں۔

بہترین نظامِ ہاضمہ:

کھانا اچھی طرح ہضم کرنے اور آنتوں میں اس کی روانی بھی بہتر کرنے کے لیے بھی کھجور کا استعمال انتہائی اہم ہے۔

ایک کپ کھجور میں 12 گرام فائبر پایا جاتا ہے،اگر آپ کے جسم میں فائبر کی درست مقدار جا رہی ہوگی تو اس سے آپ کا نظام ہاضمہ کبھی متاثر نہیں ہوگا۔

بہترین دماغی صحت:

کھجور میں وٹامن بی6 وافر مقدار میں پایا جاتا ہے جو کہ دماغی صحت کے لیے بہترین سمجھا جاتا ہے۔

ماہرین کا کہنا ہے ہے کہ اگر جسم میں وٹامن بی 6 کی مقدار کم ہوجائے گی تو اس کا براہ راست تعلق ڈپریشن سے ہوتا ہے اس لیے روزانہ 3کھجوریں کھانے سے آپ کو فائبر کی وہ مقدار میسر آسکتی ہے جو آپ کی دماغ صحت کو بہتر رکھے گی۔

About قومی مقاصد نیوز

تبصرہ کریں

آپ کی ایمیل یا ویبشایع نہیں کی جائے گی. لازمی پر کریں *

*

Translate »